Ijtimoiy tarmoqlarda tarqalgan ovqatlanish shohobchasining “Samsa” nomli noodatiy reklamasi orqali jamoatchilikka noto’g’ri ma’lumot yetkazilyotgani aytilmoqda. Bunga Adliya vazirligi munosabat bildirdi [https://t.me/adliyangiliklari/5971]. Xabarda aytilishicha, “Iste’molchilarning huquqlarini himoya qilish to‘g‘risida”gi Qonunining 4-moddasiga asosan iste’molchilarning asosiy huquqlari tovar haqida, shuningdek, ishlab chiqaruvchi haqida to‘g‘ri va to‘liq ma’lumot olish hisoblanadi. Shuningdek, O‘zbekiston Respublikasi “Raqobat to‘g‘risida”gi Qonunining 13-moddasiga muvofiq tovarning xususiyati, ishlab chiqarilish usuli va joyi, iste’mol xossalari, narxi, sifati, ishlab chiqaruvchining kafolat majburiyatlari xususida iste’molchilarni chalg‘itish, xo‘jalik yurituvchi subyekt (raqobatchi) tomonidan fuqarolik muomalasiga kiritiladigan tovarni uning tashqi bezatilishi va shaklini, nomini, tamg‘alanishini, etiketkasini, o‘rovini, ranglar uyg‘unligini, tovar belgisini takrorlash, reklama materiallaridan yoki xo‘jalik yurituvchi subyektning (raqobatchining) tovarini individuallashtiruvchi boshqa elementlardan nusxa ko‘chirish orqali qalbakilashtirish insofsiz raqobat hisoblanadi. Ma’lum bo’lishicha, Samsung kompaniyasi 43-sinf ya’ni umumiy ovqatlanish faoliyatini yuritish bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasi hududida Samsung jamlanma tovar belgisiga muhofaza hujjatini olmagan